CONTACT

Trainingen 

Til uw klantenservice naar een hoger niveau

Company workshop klantgericht telefoneren

Iedereen kan de telefoon aannemen, maar verloopt dat ook op een professionele en klantvriendelijke manier? Communicatie via de telefoon vraagt om specifieke vaardigheden. Een medewerker die vraagt: “hoe was uw naam” kan als antwoord verwachten: “mijn naam is nog steeds …, want ik leef nog”. 
Getrainde medewerkers tillen uw in- en uitgaande telefoongesprekken naar een hoger niveau. Tijdens de incompany workshop  klantgericht telefoneren gaan uw medewerkers direct aan de slag met praktische adviezen en inzichten.

Professionele Communicatietechnieken

In de moderne zakenwereld is effectieve communicatie de sleutel tot succes.  Ze omvatten helderheid, empathie en doelgerichtheid. Deze technieken helpen bij het opbouwen van vertrouwen en sterke relaties, zowel binnen het bedrijf als met klanten en partners. 

Basisprincipes van Telefoonetiquette

Inleiding tot Telefoonetiquette

De gouden regels van professionele telefonische communicatie.

Stemgebruik en Toon

Ontdek hoe u uw stem kunt gebruiken om een krachtige en positieve indruk te maken.

Effectieve Klantenservice

 Leer hoe u optimale service kunt bieden via de telefoon, inclusief tips om met moeilijke klanten om te gaan.

Omgaan met Moeilijke Situaties

Behoud uw professionaliteit en vind oplossingen voor frustrerende gesprekken.

Klantgericht Telefoneren

Telefoonetiquette voor Zakelijk Succes

Telefoneren binnen een bedrijfscontext

Vergroot uw zakelijke succes door te leren telefoneren binnen een professionele context.

Telefonische verkoop

Ontwikkel de vaardigheden die u nodig heeft om succesvol te telefoneren met potentiële klanten.

Service Center Limburg

Waarom kiezen voor Service Center Limburg?
Onze praktijkgerichte workshops bieden direct toepasbare vaardigheden met realistische scenario's. De maatwerktrainingen zijn volledig afgestemd op uw specifieke behoeften.

Onze trainingsstappen

Stap 1 Behoeftenanalyse

We bespreken uw specifieke wensen en doelstellingen met betrekking tot telefonische communicatie.

Stap 2
Ontwikkelen trainingsplan

Op basis van de behoeftenanalyse stellen we een trainingsplan op maat op, met de juiste modules en oefeningen.

Stap 3
Uitvoering van de training

Onze ervaren trainers delen hun kennis en expertise op een interactieve en praktijkgerichte manier.

Stap 4
Evaluatie en follow-up

We evalueren de training  Daarnaast bieden we ook follow-up coaching en ondersteuning aan om de geleerde vaardigheden te borgen.

Meer weten?

Met onze 4-stappen aanpak bent u verzekerd van een training die perfect aansluit op uw behoeften en die uw medewerkers de vaardigheden bijbrengt die ze nodig hebben om te excelleren in telefonische interacties. Neem nu contact met ons op voor meer informatie of om een training te boeken!

CONTACT