Met onze toegewijde telefonische service verzekeren we een vlotte communicatie en een directe verbetering van klantrelaties. Uw groei en klanttevredenheid zijn onze prioriteit. Daarnaast bieden we ook agendabeheer aan om drukbezette ondernemers veel werk uit handen te nemen.
Efficiënte telefonische service die klanttevredenheid bevordert en uw bedrijf vooruit helpt.
Onze toegewijde telefonische service gaat verder dan alleen het beantwoorden van vragen. We bouwen bruggen met uw klanten door middel van persoonlijke en efficiënte telefonische interacties.
De voordelen van onze telefonische service
Onze telefonische ondersteuning is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Buiten deze uren achtergelaten berichten, beantwoorden we zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren. Desgewenst is het ook mogelijk om buiten kantooruren uw telefoontjes aan te laten nemen. Vraag naar de mogelijkheden.
Professionele beantwoording van inkomende gesprekken.
Behandeling van vragen en klachten.
Advisering over producten en diensten.
Genereren van leads.
Planning van afspraken.
Klantenservice op maat.
Onze telefonische service is op maat gemaakt voor uw behoeften. De kosten hangen af van de omvang van uw bedrijf, het aantal telefoontjes dat u ontvangt en de gewenste diensten. We nemen graag contact met u op om uw behoeften te bespreken en een offerte op maat te maken.
Dat is zeker mogelijk! Hiermee kunt u de dienst afnemen tegen een vast maandbedrag. Zo is het voor beide partijen duidelijk is welke dienstverlening tegen welke prijs wordt afgenomen. Zijn er onverhoopt meer telefoontjes dan vooraf ingeschat? Dan ontvangt u geen nacalculatie van ons.