Til uw klantenservice naar een hoger niveau
Service Center Limburg helpt u om te excelleren in telefonische interacties. We bieden praktische workshops die uw medewerkers de vaardigheden en kennis bijbrengen om professionele, klantgerichte en efficiënte telefoongesprekken te voeren.
Besproken items:
Waarom ons?
Iedereen kan de telefoon aannemen, maar verloopt dat ook op een professionele en klantvriendelijke manier? Communicatie via de telefoon vraagt om specifieke vaardigheden. Een medewerker die vraagt: “hoe was uw naam” kan als antwoord verwachten: “mijn naam is nog steeds …, want ik leef nog”. Getrainde medewerkers tillen uw in- en uitgaande telefoongesprekken naar een hoger niveau. Tijdens de incompany workshop klantgericht telefoneren gaan uw medewerkers direct aan de slag met praktische adviezen en inzichten.
In de moderne zakenwereld is effectieve communicatie de sleutel tot succes. Ze omvatten helderheid, empathie en doelgerichtheid. Deze technieken helpen bij het opbouwen van vertrouwen en sterke relaties, zowel binnen het bedrijf als met klanten en partners.
De gouden regels van professionele telefonische communicatie.
Ontdek hoe u uw stem kunt gebruiken om een krachtige en positieve indruk te maken.
Leer hoe u optimale service kunt bieden via de telefoon, inclusief tips om met moeilijke klanten om te gaan.
Behoud uw professionaliteit en vind oplossingen voor frustrerende gesprekken.
Vergroot uw zakelijke succes door te leren telefoneren binnen een professionele context.
Ontwikkel de vaardigheden die u nodig heeft om succesvol te telefoneren met potentiële klanten.
Waarom kiezen voor Service Center Limburg? Onze praktijkgerichte workshops bieden direct toepasbare vaardigheden met realistische scenario's. De maatwerktrainingen zijn volledig afgestemd op uw specifieke behoeften.
We bespreken uw specifieke wensen en doelstellingen met betrekking tot telefonische communicatie.
Op basis van de behoeftenanalyse stellen we een trainingsplan op maat op, met de juiste modules en oefeningen.
Onze ervaren trainers delen hun kennis en expertise op een interactieve en praktijkgerichte manier.
We evalueren de training Daarnaast bieden we ook follow-up coaching en ondersteuning aan om de geleerde vaardigheden te borgen.
Met onze 4-stappen aanpak bent u verzekerd van een training die perfect aansluit op uw behoeften en die uw medewerkers de vaardigheden bijbrengt die ze nodig hebben om te excelleren in telefonische interacties. Neem nu contact met ons op voor meer informatie of om een training te boeken!