Diensten

Training Telefoonetiquette

Training telefoonetiquette

Iedereen kan de telefoon aannemen, maar verloopt dat ook op een professionele en klantvriendelijke manier? Communicatie via de telefoon vraagt om specifieke vaardigheden. Een medewerker die vraagt: “hoe was uw naam” kan als antwoord verwachten: “mijn naam is nog steeds …, want ik leef nog”. Getrainde medewerkers tillen uw in- en uitgaande telefoongesprekken naar een hoger niveau. Tijdens de in company training telefoonetiquette gaan uw medewerkers direct aan de slag met praktische adviezen en inzichten.

Service Center Limburg

Economiestraat 39 - unit 35
6433 KC Hoensbroek
Tel. 045-2300100
info@servicecenterlimburg.nl

Social Media

Volg Service Center Limburg op onze social media kanalen

Tip van de Maand

Meld u aan voor de gratis Tip van de Maand. Vul uw e-mailadres in en ontvang maandelijks een tip in uw digitale brievenbus.