Ondernemers besparen veel geld met een professionele telefoonservice. Ontdek de 5 redenen waarom een telefoonservice de investering waard is.
1 Mis geen zakelijke kansen
Onderzoek toont aan, dat 85% van de klanten niet terugbelt als de telefoon niet wordt beantwoordt. Kunt u het zich veroorloven om een deal in de wacht te zetten omdat u de telefoon niet opneemt?
2 Bied klantenservice van hoge kwaliteit
Klanten verwachten dat de telefoon wordt opgenomen als zij bellen met een vraag of probleem. Een onhandige voicemail nodigt niet uit om contact op te nemen. Onze medewerkers nemen de telefoon aan uit naam van uw bedrijf, zodat u de handen vrij heeft om andere zaken te regelen.
3 Bespaar op kosten
Een eigen (inhouse) klantenservice is kostbaar. Denk aan kantoorkosten, verzekeringen en managementkosten. Daarnaast moeten er sociale lasten worden betaald en de salaris- en personeelsadministratie door andere medewerkers kosten ook tijd, dus geld.
4 Voldoe aan verwachtingen
Heeft u ooit een bedrijf gebeld met een vraag of probleem en hoopte u om in iemands voicemail terecht zou komen? Of dat helemaal niemand zou antwoorden? Natuurlijk niet.
Wanneer een klant of prospect een bedrijf belt, gaan ze ervan uit dat iemand zal antwoorden. Wie de telefoon opneemt is niet zo belangrijk als het feit dat iemand – een echte persoon – opneemt. En dat is precies wat een voordelige telefoonservice voor u kan doen.
5 Profiteer van een hoge ROI
Gezien deze bescheiden kosten van een telefoonbeantwoordingsdienst, zal het behouden van één klant per maand de kosten van de dienst meer dan dekken. En als u de levenslange waarde van die klant meerekent, compenseert dat maanden of zelfs jaren uw rekening voor telefoonbeantwoording.